Thursday 28 September 2023

 

Dr. Muhaya Mohamad, doktor saintis paling terkenal di Malaysia, menemui cara untuk meningkatkan penglihatan, mencegah katarak dan glaukoma tanpa pembedahan.


Pada kongres pakar oftalmologi yang diadakan di India tahun ini, satu kejadian aneh berlaku. Semua penonton bertepuk tangan untuk saintis Malaysia Dr. Muhaya Mohamad dalam masa 10 minit. Dia mencadangkan menggunakan formula unik.

Dr. Muhaya Mohamad menghasilkan idea yang hebat, dan ia dilaksanakan oleh pusat penyelidikan terbesar di Malaysia. Pakar dari pusat penyelidikan terkenal bekerjasama untuk mencipta Makanan Tambahan berdasarkan formula. Kini produk itu telah dibangunkan sepenuhnya dan sudah memberikan hasil yang sangat baik.

Bagaimanakah produk baharu boleh meningkatkan penglihatan berjuta-juta orang di seluruh dunia, dan bagaimanakah ia boleh digunakan? Dalam artikel berikut, anda akan menemui jawapan kepada soalan ini dan soalan lain dengan Dr. Muhaya dan hos Nadia Azmi 

"Nadia Azmi": "Muhaya, anda adalah salah seorang saintis kedoktoran terbaik di dunia. Dari manakah anda mendapat idea untuk produk ini?"

Kes yang mendorong saya adalah ini: beberapa tahun yang lalu, penglihatan suami saya beransur-ansur menjadi kabur: cermin mata mahupun kanta sentuh tidak membantu. Pandangannya terus kabur. Dia dinasihatkan untuk menjalani pembedahan, tetapi seminggu sebelum pembedahan, dia disahkan mengalami buta progresif kerana kekurangan darah dalam kanta dan fundus. Ini bermakna operasi tidak boleh dilakukan.

Saya sangat terkejut apabila saya menyedari bahawa ubat-ubatan di farmasi tidak membantu dan hanya memburukkan lagi penyakit.

Sejak tiga tahun kebelakangan ini, saya telah menumpukan diri kepada subjek ini. Malah, saya fikir idea sesuatu produk menjadi bualan ketika saya menulis disertasi saya mengenai mencegah penyakit mata. Saya menyedari bahawa saya telah menemui cara baru. Tapi saya rasa tak ramai yang berminat.

"Nadia Azmi": "Muhaya, Apa yang anda lalui dalam proses mencipta formula?"

Sejak saya menerbitkan artikel tentang kaedah pencegahan saya, saya segera menerima tawaran daripada mereka yang ingin membeli ciptaan saya. Saya ditawarkan 120,000 euro, walaupun syarikat farmaseutikal Amerika membuat tawaran besar. Saya menukar nombor saya dan berhenti menggunakan media sosial kerana saya mendapat tawaran setiap hari.

"Nadia Azmi ": "Muhaya, Tapi setahu saya awak tak jual formula ke?"

Sudah tentu tidak. Saya bukan sahaja melakukannya untuk menjadikan syarikat ubat di negara lain kaya. Bagaimana jika saya menjual formula? Mereka akan mendapat yang betul, menghalang orang lain daripada membuat produk, dan menaikkan harga. Saya tidak bodoh. Doktor asing itu berkata bahawa suplemen sedemikian akan menelan kos sekurang-kurangnya $3,000. Tetapi siapa yang mampu membeli produk yang begitu mahal?

Matlamat saya ialah mereka yang mempunyai bajet juga boleh membeli produk ini untuk mengekalkan penglihatan yang baik tanpa ubat lain, pembedahan, cermin mata atau kanta sentuh…

Jadi, apabila saya mendapat tawaran untuk membantu membuat suplemen, saya terus bersetuju. Kami bekerjasama rapat dengan pakar dari Institut Penyelidikan Oftalmologi. Kajian telah selesai dan produk itu kini tersedia.

"Nadia Azmi": "Apakah nilai idea Dr. Muhaya? Bolehkah penglihatan dipelihara pada sebarang umur?"

Idea Dr. Muhaya adalah pendekatan baru untuk menangani masalah penglihatan, walaupun ia diwarisi. Kini jelas kepada pakar bahawa ubat hanya membantu pada peringkat awal. Pada mulanya, pesakit diberi terlalu banyak suplemen, yang hanya perlahan tanpa terkawal. Dan jika penglihatan hilang, segera dalam pembedahan.

Bagi mereka, ia memberikan pendapatan yang stabil... tiada siapa yang cuba untuk meningkatkan pesakit selamanya.

Pada tahun 2000-an, saintis melaporkan bahawa 90% masalah mata mempunyai satu punca: aliran darah yang tidak mencukupi ke bola mata, yang memberikan nutrisi kepada kanta, sklera, dan kornea, mengakibatkan kekurangan. Setelah dikeluarkan, keperluan untuk campur tangan pembedahan yang mahal telah hampir hilang sepenuhnya.

Idea Dr. Muhaya membantu mengawal aliran darah ke mata. Ini memastikan risiko kebutaan pada peringkat awal penyakit dikurangkan. Tetapi peringkat teruk, di mana terdapat risiko buta kekal, sukar untuk diperbaiki. Oleh itu, usaha doktor dan profesional perubatan diperlukan untuk mencipta cara yang berkesan untuk melindungi penglihatan pesakit.

"Nadia Azmi ": "Tetapi mereka mengatakan mustahil untuk melihat semula tanpa pembedahan, terutamanya jika anda berusia lebih 40 tahun..."

Itu tidak benar. Ia hanya dicipta oleh syarikat farmaseutikal besar yang ingin membuat banyak wang. Anda boleh menyokong mana-mana sistem badan, cukup untuk menghapuskan keradangan, meningkatkan peredaran darah, dan mempercepatkan penyingkiran sel-sel mati dan toksin.

"Nadia Azmi": "Muhaya, Jadi bagaimana anda menangani masalah mata? Terdapat banyak ubat yang dijual di farmasi."

Sebenarnya terdapat banyak ubat yang berfungsi untuk tujuan ini. Tetapi mereka hanya melegakan gejala. Dalam masa yang singkat, penglihatan anda akan bertambah baik. Tetapi ia membawa lebih banyak risiko daripada faedah. Dr. Muhaya ada di sini. Melihat komposisi ubat di farmasi, mana-mana pakar akan memahami bahawa ia hanya boleh diambil sebagai pilihan terakhir.

"Nadia Azmi ": "Maksud saya, awak boleh segarkan mata awak?"

Matlamat utama produk-produk ini adalah untuk memastikan aliran darah yang mencukupi ke mata dengan membaiki tisu yang rosak. Satu dos sudah cukup untuk membangkitkan lebih daripada 930,000 sel yang berkaitan secara langsung dengan penglihatan. Ini adalah prinsip utama perubatan.

Pendekatan kami adalah tidak konvensional. Supplement kami tidak ditiru daripada suplemen atau formula lama. Ia adalah gabungan unik ekstrak tumbuhan yang sangat pekat. Hasilnya, ia berkesan dan selamat untuk mata.

1-2 hari selepas permulaan pencegahan, penglihatan akan mula bertambah baik. Imej akan menjadi lebih jelas dan mata merah/bengkak akan berkurangan. Sel boleh membaiki dan meningkatkan penglihatan. Tidak seperti yang lain, Visiorax mempunyai kesan positif pada saluran darah kecil di mata.

Visiorax mengandungi bahan yang berguna untuk mata dan saluran darah, makro dan mikroelemen. Berikut adalah beberapa bahan: COQ10, Ekstrak Aryuna, Ekstrak Moringa Oleifera, Lycopene.

"Nadia Azmi ": "Muhaya, adakah produk itu juga dijual di farmasi? Berapa harganya?"

Mungkin anda tahu bahawa apabila kita melakukan sesuatu yang penting, ahli farmasi akan menjaga kita. Pertama, mereka menawarkan Omid untuk membeli formula, bukan untuk mula membuat produk, tetapi untuk menghentikan pengeluaran besar-besaran. Ubat-ubatan oftalmik yang tidak berkesan membentuk sebahagian besar pasaran farmaseutikal. Produk kami akan membuat perbezaan yang besar.

Kursus perbaikan dengan Visioraxmemberikan peningkatan penglihatan yang kekal pada sebarang umur. Tiada lagi pembedahan yang mahal, tiada lagi belanja sebulan untuk suplemen lama dan tidak berkesan.

Farmasi adalah rakan kongsi syarikat farmaseutikal. Dan sudah tentu mereka tidak mahu mendengar tentang produk kami. Walaupun ia adalah satu-satunya suplemen penglihatan yang disyorkan oleh Kementerian Kesihatan yang menghalang komplikasi daripada buta.

"Nadia Azmi ": "Muhaya, Bagaimana saya boleh mendapatkan suplemen jika ia tiada di farmasi?"

Kami menjalankan kempen pengiklanan di semua media untuk menarik perhatian orang ramai. Kami menjanjikan 1000 pek Visiorax sehingga mendapat diskaun.

Jadi, semua orang yang ingin mendapatkan Visiorax dengan diskaun sehingga 50% boleh mengambil bahagian dalam loteri. Pakar kami akan menghubungi mereka untuk membuat pelan pencegahanVisiorax. yang diperibadikan. Kami boleh menghantar ke mana-mana sahaja di Malaysia. Penghantaran dibuat melalui perkhidmatan kurier ekspres terus ke alamat anda. Sesiapa sahaja boleh menyertai cabutan bertuah dan memenangi hadiah utama: diskaun sehingga 50%! Promosi untuk Malaysia ini bertujuan untuk menarik perhatian orang ramai terhadap produk ini.

Pemberian hadiah telah bermula!

Ingat tawaran istimewa ini hanya akan berlangsung sehingga29.09.2023 .

Cuba nasib anda dan klik butang "SPIN". Jika anda bernasib baik, anda akan mendapat produk dengan harga diskaun! Semoga berjaya!

No comments:

Post a Comment

  Scientists Tried to Reinfect People With Covid – and Failed May 8, 2024 Written by  Will Jones  on  May 8, 2024 . Posted in  Current News ...